Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 75
Poka¿ wszystkie komentarzeidioci.... 125 nie moze miec wiecej niz 15km, bo wtedy nie mogl bys jezdzic na niej na A1!!!! mozna ja odblokowac oczywicscie!! nsr 125 tez mialy w nowosci po 15km, ale kazdy pozdejmowal blokady
OdpowiedzJA MAM YAMAHE YZF R125 odblokowan± .Mam do niej sportowy modu³ power comander II i wydech acrapovic i jadê na niej 145KM\H wiêc niech mi tu nikt nie mówi ¿e wyci¶nie wiêcej bo siê nie da !!!!! mam jakie¶ 25 koni i ju¿ nic siê nie da wiêcej tuningowaæ w silniku czterosuwowym motocykl osi±ga moment obrotowy 14 ty¶ przy czym zablokowany tylko 11.5 ty¶ .Mój motor rozpêdza sie szybciej ni¿ standardowa wersja lecz od razu mówiê ¿e taki tunning jest nie op³acalny gdy¿ nie zrobicie z 4 sówa 125 szatana szos koszt takiego tuningu to uk³ad wydechowy 1800 z³ qa modu³ 1200 + 300 z³ monta¿ gdy¿ trzeba go ustawiaæ pokokokomputerem
Odpowiedznajpierw sie dowiedz co to jest moment obrotowy, bo to o czym ty piszesz, to obroty silnika (a dokladnie walu korbowego). 25 koni z 15 to tez niezle :D jak sprawdziles, ze wkreca ci sie do 14tys/min, jak w mojej obrotomierz wyskalowany jest do 12 :) pomysl chociaz troche logicznie, jak twoja maszyna wybiera 145, a nasze 'stocki' osiagaja ponad 130, to w co idzie te 10 koni?:)
Odpowiedzhahahahaha 25km no mistrzu niez³a bajeczka :] " ta a ja mam bandita 1200 z silnikem od koenigsegg ccxr" ,szkoda mi ludzi ktorzy pisz± takkie g³upoty.
Odpowiedz